Czytaj publikacje przygotowane przez zespół portalu danetyk.pl.
W ostatnim czasie nastąpiła zauważalna zmiana w sposobie obsługi klienta. Zamiast tradycyjnej obsługi przychodzącej, w której klienci proaktywnie kontaktują się z centrami kontaktowymi, jesteśmy świadkami przejścia na podejście "samoobsługowe". Klienci nawiązują obecnie kontakt z firmami za pośrednictwem różnych kanałów, w tym wyszukiwarek, mediów społecznościowych i aplikacji mobilnych, nawet przed nawiązaniem bezpośredniego kontaktu.
Jeżeli choć odrobinę interesujecie się programowaniem i tematami pokrewnymi, a ostatnich 10 lat nie spędziliście na Erasmusie wśród Amiszów, to nie ma opcji, żebyście nie spotkali się do tej pory z angielskim terminem Data Science (pl. nauka o danych, czy też danetyka/danologia - do wyboru do koloru...). Jeżeli jednak jakimś cudem ominęły Was ostatnie lata życia w cywilizacji, to pozwólcie, że opowiem Wam krótką historyjkę.